POŽÁRNÍ ROLOVACÍ VRATA RGS
Snadná obsluha a komfort
Požární rolovací uzávěry jsou vyráběny na zakázku dle rozměrových požadavků zákazníka. Zkoušeny jsou dle evropských standardů (ČSN EN) a lze je dodat v různých variantách.
Svým jednoduchým konstrukčním řešením zabírají na straně montáže jen minimum prostoru. Vodorovné lamely vzájemně propojené zámkovým spojem jsou vyrobeny z galvanicky zinkovaných plechových profilů vysoké kvality. Boční vodicí dráhy zajišťují snadné vertikální vedení rolovacího uzávěru. Ostění i nadpraží je lemováno izolačním obložením se zpěňujícím produktem.
Katalogový list požárních lamelových vrat ke stažení v pdf naleznete zde
POVRCHOVÁ ÚPRAVA |
|
Pozink
- opláštění galvanicky zinkovanými plechy vysoké kvality, které není nutné již dále povrchově upravovat
- vzhledem k charakteru rolovacích vrat, u kterých se mohou při navíjení a odvíjení lamely po sobě vzájemně posouvat, nelze uplatňovat záruku na poškození povrchové úpravy
|
|
Barevný odstín
- RAL dle výběru objednatele – jednotlivé lamely jsou dodány již v barevném provedení
- vzhledem k charakteru rolovacích vrat, u kterých se mohou při navíjení a odvíjení lamely po sobě vzájemně posouvat, nelze uplatňovat záruku na poškození povrchové úpravy
|
MOTORICKÉ OVLÁDÁNÍ |
|
Motor FS (Fail Safe) s ovládáním FSTronic
- průmyslový motor s vysokou cykličností až 100 000 cyklů
- napájení 3x400 V/10 A
- vrata se otevírají a uzavírají v běžném provozu motoricky
- v případě poplachu vrata zavírají gravitačně (Fail Safe)
- vrata nemají možnost mechanického otevření
- nutný řetězový převod motor – nábal
|
|
Motor FDF s ovládáním FSTronic 24
- průmyslový motor s vysokou cykličností až 100 000 cyklů
- napájení 3x400 V/10 A
- vrata se otevírají a uzavírají v běžném provozu motoricky
- v případě poplachu vrata zavírají pomocí záložního stejnosměrného motoru 24 V z baterií
- možnost mechanického otevření
|
|
Motor SI (KE) s ovládáním 6RM4
- průmyslový motor s vysokou cykličností až 100 000 cyklů
- motor SI je určen pro RGS-NI a je umístěn přímo na hřídeli
- motor KE je určen pro RGS-60 s řetězovým převodem motor – nábal
- napájení 1x230 V/20 A
- vrata se otevírají a uzavírají v běžném provozu motoricky
- plynulý chod díky frekvenčnímu měniči zvyšuje životnost vrat
- možnost plynulé regulace rychlosti na frekvenčním měniči
- v případě poplachu vrata zavírají motoricky ze záložního zdroje UPS
- možnost mechanického otevření vrat
- možnost elektrického otevření vrat ze záložního zdroje UPS
V případě tohoto požadavku nutno kontaktovat výrobce pro stanovení velikosti UPS (standardní UPS dimenzována pouze pro uzavření)
|
|
|
Motor trubkový s ovládáním Rolltronic
- trubkový motor není vhodný pro trvalou zátěž
- pouze ovládání mrtvý muž
- pouze pro RGS-NI do 7 m2
|
ELEKTRICKÉ PŘÍSLUŠENSTVÍ |
|
Siréna se zábleskovým majákem
- nízkoodběrová světelná a zvuková signalizace pohybu FLASHNI
|
|
Autonomní detekční systém
- řídící zařízení pro uzavírání vrat v místech, která nejsou vybavena EPS
- standardní dodávkou je sada 2 ks detektorů s montáží vždy jednoho detektoru na každé straně uzávěru
- detektory jsou dodávány ve variantách kouřový, teplotní a kombinovaný
|
|
Pohybové čidlo
- infračervený detektor pohybu reagující na pohyb před uzávěrem
- po otevření dveří dojde k automatickému uzavření po nastaveném čase
|
|
Dálkové ovládání
- přenosný ovladač dálkového ovládání jednokanálový či vícekanálový v průmyslovém provedení umožňující otevírání vrat na dálku
- pro použití dálkového ovládání je nutná instalace přijímače, který není standardním vybavením řídící jednotky
|
|
Tahový spínač
- tahový spínač zajišťuje automatické otevírání pro průjezd manipulační techniky
|
|
Světelná clona
- bezpečnostní světelná lišta vysílající více paprsků pro detekci pohybu
- zamezuje kolizi zavírajících se vrat s procházejícím člověkem nebo předmětem
|
|
Spodní bezpečnostní lišta
- bezpečnostní lišta s použitím systému optické lišty OSE nebo 8K2 usazených v hliníkovém profilu
- nezbytným příslušenstvím je sada ovládání pro bezpečnostní spodní lištu
|
MECHANICKÉ PŘÍSLUŠENSTVÍ |
|
Krytování nábalu
- kompaktní zakrytí pojezdové dráhy jednotlivými díly z pozinkovaného plechu
- jeho instalace není nutná z hlediska požární odolnosti, vrata jsou zkoušena i certifikována bez krytu
|